Organizacja konferencji w Centrum Magellan***

recepcja hotelu

Jedną z podstawowych ofert Hotelu MAGELLAN*** Business & Spa jest profesjonalna organizacja konferencji, w nowoczesnym hotelu przystosowanym do zjazdów biznesowych. W otoczeniu Sulejowskiego Parku Krajobrazowego, wszelkie konferencje nad jeziorem przebiegają spokojnie i płynnie. To dlatego, że z dala od huku i pośpiechu wielkiego miasta można podejmować decyzje trafne i obiektywne, między kolejnymi spotkaniami biznesowymi relaksując się w naszym hotelu lub w pięknej, leśnej okolicy.

Hotel MAGELLAN*** zaprasza organizatorów konferencji z województwa łódzkiego i mazowieckiego, jak również z całej Polski. Dobra lokalizacja, blisko jednej z głównych dróg w kraju sprawia, że ta leśna oaza, znajdująca się 50 kilometrów od Łodzi i 100 kilometrów od centrum Warszawy jest idealnym miejscem do organizacji konferencji.

Czemu powinni państwo zdecydować się na wybór akurat Hotelu MAGELLAN*** Business & Spa?

Ponieważ posiadamy wieloletnie doświadczenie, tak w organizacji konferencji i spotkań biznesowych w jednej z naszych sal konferencyjnych, jak również z przyjęć i bankietów. To oznacza, że jesteśmy przygotowani na wszystko, a nasza regionalna kuchnia zapewni najlepszą jakość posiłków podawanych podczas Państwa pobytu. Hotel MAGELLAN*** to także miejsce relaksu i odpoczynku, niezbędnego po konferencji. Warto skorzystać z naszych atrakcji i Instytutu SPA, a potem przygotować się do następnego dnia obrad, nocując w przestronnych i eleganckich pokojach.