Wybieramy hotel na wigilie firmową

hotel na wigilię firmową

Boże Narodzenie to nie tylko czas spotkań rodzinnych. Na kilka dni przed Wigilią, zaczyna się maraton spotkań firmowych. W biurze, na szybko, bez corocznego podsumowania, na stojąco.

Nie tak powinny wyglądać wigilijne spotkania firmowe.

W tym roku zaskocz swój zespół i zorganizuj wigilię firmową w hotelu.

  1. Wybieramy hotel na wigilię firmową
  2. Ile kosztuje wigilijne spotkanie firmowe w hotelu?

Hotel na wigilię firmową

Wigilijne spotkania firmowe to okazja, by spotkać się ze współpracownikami poza firmą. Na stopie bardziej prywatnej. Organizując wigilię firmową poza murami biura, tak naprawdę zabierasz pracowników na fajną imprezę do hotelu. Panuje nieformalna atmosfera, jest miło, bez biurowej spiny.

Organizacja wigilii firmowej w hotelu jest ważna nie tylko dla pracowników, ale również dla pracodawcy. Takie firmowe spotkanie w hotelu, skupia w jednym miejscu wszystkich całą firmę na czele z najważniejszymi osobami. W końcu jesteście w eleganckim hotelu, za chwilę usiądzie do pięknie przygotowanego stołu. Dla Waszego Szefa to szansa, by podsumować mijający rok, podziękować pracownikom, wręczyć im premie, czy zwyczajnie podziękować za kolejny rok wspólnej pracy. Hotel niedaleko miejsca pracy to idealne miejsce na odświętną kolację wigilijną oraz wspólne podsumowania.

Dlaczego zachęcamy Was do organizacji wigilii firmowej w hotelu? Spotkanie przy opłatku w biurze wiąże się z ogromną ilością przygotowań. Już na wstępie trzeba wytypować zespół, który zamówi catering, przygotuje miejsce (między biurkami), zadba o świąteczną oprawę.

Czy to w ogóle możliwe w biurze? Wybierając hotel na wigilię firmową, tak naprawdę otrzymujecie wszystko w pakiecie. Przygotowaniami i przebiegiem tego spotkania zajmie się obsługa hotelu, która zadba o każdy szczegół tego wigilijnego spotkania.

Od świątecznych dekoracji w sali po atrakcje dla całej ekipy. Organizacja wigilijnych spotkań poza firmą jest po prostu logistycznie prostsza. Hotel operuje kilkoma salami przystosowanymi do organizacji tego typu biznesowych eventów. To pracownicy ośrodka znają to miejsce najlepiej, mają doświadczenie w organizacji takich imprez, więc wiedzą jak przygotować perfekcyjną wigilię firmową.

Który pakiet wigilii firmowej w hotelu wybrać?

Zapomnij o opłatku firmowym trwającym 15 minut, krótkiej przemowie szefa i powrocie do pracy. Jeżeli już decydujecie się na organizację wigilii firmowej, niech to spotkanie ma uroczysty charakter i odpowiednią oprawę.

Pakiety wigilijnych spotkań, które oferują hotele to nie tylko 12 potraw na stole. To przygotowane w każdym calu świąteczne wydarzenia biznesowe. Co znajduje się w takim pakiecie?

Oto kilka propozycji prosto z pakietów wigilii firmowych, które znaleźliśmy w Internecie:

  • Tradycyjne potrawy – serwowane menu
  • Świąteczne dekoracje- dekoracje stołów, pomieszczenia
  • Koncert kolędowy
  • Wspólne kolędowanie
  • Zespołowe ubieranie choinki
  • Zimowy kulig
  • Nocleg w hotelu
  • Świąteczne gry zespołowe

Wygląda na to, że podczas tej firmowej wigilii nie będziecie się nudzić. Oczywiście nie musicie wybierać wszystkich atrakcji w pakiecie, co nie bez znaczenia jest w przypadku ceny. Z pomocą hotelu przygotujecie scenariusz Waszej imprezy.

Ubieranie choinki, wspólna kolacja, przemowa szefa, wręczenie nagród i na koniec zimowy kulig. Proszę bardzo mamy dla Was gotowy przepis na wigilię firmową w hotelu No dobrze przejdźmy teraz do kosztów takiego przedsięwzięcia. Nie ma co ukrywać, że organizacja wigilii firmowej w hotelu, czy w restauracji zależna jest od budżetu, który chcecie przeznaczyć na ten cel. Z pomocą wychodzi sam hotel, który z reguły proponuje kilka pakietów, co zrozumiałe w różnych cenach.

Czym będzie się różnić pakiet za 70 zł od tego za 150 zł? Na cenę będą miały wpływ dwa czynniki: ilość potraw oraz składniki, z który sporządzone zostały te przysmaki. W przypadku kolacji serwowanej w cenie 70 zł/osobę – możemy spodziewać się na dobry początek przystawki, tylko jednego dania głównego, zupy, deseru oraz kilku przystawek w stołach. Mimo że to najtańsza opcja, trzeba przyznać, że jeśli chodzi o menu, naprawdę nie ma na co narzekać.

Przyjrzyjmy się teraz najdroższemu pakietowi, za ok. 110 zł/osobę. Tutaj w przypadku każdego dania, otrzymujemy kilka możliwości. Goście otrzymają aż 10 dań ciepłych, którymi mogą się raczyć przez cały czas trwania kolacji. Do tego otrzymacie dwa desery oraz aż 8 przekąsek w ramach zimnego bufetu. Oczywiście ta propozycja menu różni się od wersji za 70 zł również składnikami. W tym droższym menu znajdziecie m.in. łososia wędzonego na mixie sałat, makaron conchiglioni, aż dwie zupy, dwa rodzaje pierogów, oraz dwa rodzaje ryb.

To menu na bogato i z pewnością sprawdzi się w przypadku dużej wigilii firmowej. Im więcej osób będzie obecnych na Waszym spotkaniu firmowym tym nawet lepiej, by menu było bardziej urozmaicone. Na co jeszcze warto zwrócić uwagę przy organizacji wigilii w hotelu?

Oto nasze wskazówki.

Termin

Organizacji wigilii firmowej w hotelu nie odkładaj na ostatnią chwilę. Niech nie będzie to również ostatni pracujący dzień przed świętami. Nie chodzi też o to, by takie firmowego wigilijne spotkanie zorganizować już w listopadzie.

Wigilia firmowa musi mieć neutralną datę i to taką, która rzeczywiście odpowiada wszystkim pracownikom. W końcu to impreza dla nich więc ich nieobecność nie wchodzi w grę. Dlatego zachęcamy do wybrania terminu o niebo wcześniej – z dwóch powodów. Po pierwsze pozwoli to pracownikom zaplanować sobie czas wolny przed Świętami (wiele osób bierze urlop przed świętami).

Po drugie, jeżeli wybór terminu pozostawicie na ostatnią chwilę, nie ma co liczyć na najlepsze hotelowe oferty. Dlatego rezerwacji, jak i wyboru terminu dokonaj na przełomie października i listopada.

Podziękowanie i nagrody dla pracowników

Doskonale. Zdecydowaliście się na wigilię firmową w hotelu. Będzie uroczysta kolacja, zespołowe gry i zabawy, taki element integracji świątecznej.

Skoro jesteście już w luksusowym hotelu, jest podniosła atmosfera, nie może zabraknąć tej oficjalnej części. Czyli podziękowania, podsumowanie roku (ale naprawdę krótkie) oraz wręczenie nagród. Żeby jeszcze podkreślić charakter tego wydarzenia, część oficjalna odbędzie się w osobnej sali z nagłośnieniem, projektorem itp.

W końcu jesteście w hotelu, do dyspozycji macie profesjonalne sale oraz zespół, który zadba o przebieg tego wydarzenia. Jak już jesteśmy przy podziękowaniach i nagrodach, żeby Wasze wigilijne spotkanie w hotelu przebiegało bez zakłóceń, warto pomyśleć o scenariuszu. W jego opracowaniu pomoże Wam oczywiście obsługa hotelu, która zaplanuje godziny posiłków, przerwy, atrakcje świąteczne. Będzie czas na wspólne kolędowanie, na kuluarowe rozmowy z szefem, na zespołowe ubieranie choinki.

Taka wigilia firmowa w hotelu to nic innego jak kolejne spotkanie integrujące Was jako zespół. Okazja, by się lepiej poznać, porozmawiać w mniej oficjalnej atmosferze. Dlatego drogi dyrektorze nie rezygnuj w tym roku z wigilii firmowej. Niech to wydarzenie na stałe wpisze się w Wasz kalendarz firmowy.

Szukasz hotelu na wigilię firmową?

Sprawdź ofertę Hotelu Magellan.

Znajdziesz tam kilka pakietów firmowych. Zorganizuj dla swoich pracowników niezapomniane spotkanie wigilijne.